Nou, heb de auto terug.
Vanuit VW afdruk compressie gekregen, cilinder 3 en 4 op 7.2, de rest 10.X.
Heb hem naar revisiebedrijf gebracht. Na endoscopie werd geen cilinderwand beschadiging geconstateerd dus kon alleen lekke kleppen oorzaak zijn. Na een lektest klopte dat idd.
Heb de Polo afgelopen donderdag en loopt als een zonnetje. Eindelijk.
Jammer dat ipv 1500 euro zij nog ongevraagd een grote beurt hadden gedaan, multiriem hadden vervangen etc etc. De vorige garage had al kleine beurt en APK gedaan.......
Dus dat werd 2000,-
.
Idioten hebben kersverse Long Life Oil van vorige garage ook meteen vervangen voor nieuwe
. Heb dus nu dubbel betaald voor olie.
Ik ga dinsdag terug om eea te bespreken + wie weet dat: hoort er aan de onderzijde van het dashboard zowel aan bestuurderszijde (waar aansluiting computer zit) en aan passagierszijde (onder voorvak) een kap die het mooi dicht maakt? Ik mis namelijk beide.
En ik weet 99,9999999% zeker dat ik die wel had. Ik zie de gaten voor de schroeven nml zitten, maar geen kappen. Ook niet in de auto.
Overigens is lampje ABS nog niet gaan branden en tellerunit is ook nog niet uitgevallen.....