Wie komt ? M&G NL + BE 8 februari Eindhoven

Kom jij naar de M&G 8 Februari ?

  • Ik kom

    Stemmen: 17 70.8%
  • Ik kom niet

    Stemmen: 7 29.2%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Sligro heeft wel een mooie grote parkeerplaats inderdaad en is gesloten op zondag. Nettorama heeft elke zondag koopzondag dus ook daar niet genoeg ruimte.
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Woefer
Maar die is wel open op zondag neem ik aan. Mij maakt het allemaal niet uit, maar er moet wel iets definitiefs worden besloten op korte termijn want anders staat iedereen door heel Eindhoven verspreid zondag Stick Out Tongue
 
Volkswagen  Golf 7 R  2.0 TSI @ 420 pk / 538 Nm by VAGTechniek 
  • Leuk
Waarderingen: Woefer en eddyfr
Makro laat geen meetings toe op hun terrein, iets met verzekeringen e.d. :(
Is er iemand die een laptop meeneemt met BT?

Zal kijken of ik morgen ofzo even langs de IKEA kan rijden om even te vragen hoe het zit met plaatsen.

Is het mogelijk om een poll aan dit topic toe te voegen met de vraag "Kom jij naar de meeting?"
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
  • Leuk
Waarderingen: Marco71 en Woefer
Met betrekking tot VCDS, als er meerdere mensen aanwezig zijn die toevallig hun VCDS kabel mee willen nemen, dan kunnen er mogelijk meerdere mensen geholpen worden. Ik heb namelijk wel het een en ander wat ik ook zou willen aanpassen. Ik zet er graag een milkshake tegenover voor de moeite iig ;)


Zou fijn zijn! zou graag willen weten wat er nog allemaal instelbaar en mogelijk is op me polo via vcds.
 
Ik citeer dit even uit het andere topic:



Is misschien geen slecht idee om hier naar te kijken. In de Hurksestraat hebben we in het begin een Nettorama met een parkeerplaats en wat verderop een Sligro met een iets grotere parkeerplaats. Dat zouden de mogelijkheden zijn. @vikashm wat stel jij voor?

Dat was ook mijn gedachte ja, mits de winkels dan ook gesloten zijn.
Bij de BCC heb je nog iets van een afdakje. En die richting zijn er genoeg mogelijkheden om uit te wijken.

Enkele andere opties:
- parkeerplaats van het zwembad De Tongelreep (als de naam niet vervangen is door ' Pieter van de Hoogenband zwembad' )
- Strijp S ( niet in de parkeergarages, indien geen evenement daar gepland is heb je daar ruimte genoeg)
- Boutenslaan, parkeergelegenheid langs de rondweg in de buurt van het openluchtmuseum
- Parkeerplaats van het zwembad de Ottenbad / Vijfkamplaan
- Praxis ed, Kanaaldijk Noord

Ik ben die zondag bezet, dus mijn aanwezigheid kan ik niet garanderen.
Dus hierbij denk ik mee in een goed programma waar de lokatie door meerderen, die wel aanwezig zullen zijn, als pluspunt zullen worden ervaren.
 
  • Leuk
Waarderingen: Eric6r
Oke ga ik morgen testen, ik heb ook Xenon
Gaat er op dashboard ook niet het lampje branden van groot licht?
Bij het seinen brand het blauwe lampje wel. Als ik groot licht in schakel brand er niets .Ik hoor ook geen relais klikken .

Dit zijn de instellingen die bij de inbouw zitten en dit is mijn BCM 7H0 937 090 .
 

Bijlagen

  • Codering ComingHome.pdf
    114.5 KB · Weergaven: 4
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  VW Polo Cross 6R Bj: 2013  TSI 1.2 77kw - 105 pk 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!