Jaaa ofcourseTop! Laat je wel het resultaat zien zodra de verlaging er onder zit/?
Auto verlaagd, altijd +10!
volg op facebook en insta @drewsmotion & @dutch_Pearl_GTI
-
-
Jaaa ofcourseTop! Laat je wel het resultaat zien zodra de verlaging er onder zit/?
Komt door de vaste achteras dat het wiel naar voor krijgt. Bij een onafhankelijke ophanging blijft het wiel mooi in het midden. Er bestaal wel 'adapter setjes' om op een vaste achteras ennlet verlaging ze weer mooi in het midden te krijgen.
Gewoon een stuk van je veer afzagen, is een stuk goedkoper
mooi dan heb ik de goede keuze gemaaktIk rij zelf op een schroefset en dit is de Eibach pro street S. De set gaat mooi laag en blijft comfortabel. Comfort is natuurlijk discutabel als je de auto aardig verlaagd. Maar weinig gestuiter wat ik nog wel is zie bij andere.
Nou eibach pro street s zit er onder.
Hij is iets stugger ( veert anders ) hij is niet op z'n laagst maar dat wilde ik zelf niet.
Ik ben er super tevreden mee.
Thanx Mark van Lowering Breda
Foto's!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.