FotoooooooHoogglans inleg en luchtroosters
Fotooooooo
GaafHoogglans inleg en luchtroosters
Hoogglans inleg en luchtroosters
Maat?4x Vredestein Quatrac Pro
Militek?Een nieuw uitlaatsysteem, midden en einddemper.. binnenkort er maar eens onderzetten.
Hoelang moest je wachten?Vandaag een DAB antenne binnen gekregen van Aliexpress, bij aflevering toen de Cross Polo nieuw was is er door de dealer een RNS315 geplaatst met DAB maar zonder de antenne daarvoor, kennelijk was dat in 2011 nog niet nuttig vanwege gebrek aan beschikbare DAB zenders vermoed ik. Zonder deze antenne doet het 0,0 dus nu voor 9€ en een beetje een antenne met fakra stekker besteld, aangesloten en....werkt super !
Militek?
Ik zou graag de verschil horen, ik heb ook een normale poloHaha, nee. Bosal en Walker. Milltek is weggegooid geld op een 'gewone' Polo.
Ik wacht ook benieuwd af!Ik zou graag de verschil horen, ik heb ook een normale polo
Ik bedoelde op een normale polo
weet niet meer precies, een week of zo, viel wel mee dusHoelang moest je wachten?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.