je moet het ook niet zelf doen, maar het overlaten aan een goede tunerWeer een offerte aangevraagd voor chippen, maar durf er nog niet helemaal aan denk ik, toch bang dat ik wat kapot maak
Gevonden!Kijk in je radio, mits je een discover media hebt, onder car, settings en dan uit me hoofd eenheden
Lekke band gereden jammer. Snel even bij een garage langs voor een prop op de route naar huis toe. Proberen ze de auto op te krikken op de sideskirt... van het weekend maar eens kijken of ik die weer een beetje in model kan krijgen
Dat is stap 2 als ik hem niet netjes krijg. Er is niets gebarstte alleen de kit los en uit model. ;( Ken de eigenaar gelukkig wel een beetje (die was er zelf helaas niet(op vakantie) ). Anders volgende week even op de koffie...De garage een nieuwe sideskirt laten betalen. Hun fout en als het goed is zijn ze daar voor verzekerd...
Dat is stap 2 als ik hem niet netjes krijg. Er is niets gebarstte alleen de kit los en uit model. ;( Ken de eigenaar gelukkig wel een beetje (die was er zelf helaas niet(op vakantie) ). Anders volgende week even op de koffie...
Vrolijk word je er niet van idd.Gisteren weer vol gegooid, 47,2L, door overmacht, met een literprijs van 2,12 euro en daardoor voor het eerst met een polo 100 euro afgetikt bij de pomp. Tis gewoon niet leuk meer!
47.2 liter in je polo ?Gisteren weer vol gegooid, 47,2L, door overmacht, met een literprijs van 2,12 euro en daardoor voor het eerst met een polo 100 euro afgetikt bij de pomp. Tis gewoon niet leuk meer!
Goed gedaan jochie!Gisteravond zelf de remblokjes vervangen : -) was altijd een dealer sletje, maar nu zelf bezig.
Is veel leuker, goedkoper en je weet dat het goed gebeurd haha.
Yup stond er ook van te kijken. Was niet uit vrije wil trouwens47.2 liter in je polo ?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.