De twijfel is groot, laatst een R-line grill gemonteerd, nu vind ik een GTI grill ook wel iets hebben. Wat ga ik doen?
AmenDoen wat je wilt maaaar zou ik het zo laten omdat een GTI grill voor een GTI is en je geen GTI hebt
Wellicht ook geen R-Line maar mijn idee is altijd dat R-Line optisch is dus mag maar GTI weer iets te motorisch dus niet mag. Maar goed ik had op mijn 1.2 ook een GTI achterbumper al was dat wel omdat ik die mooier vond dan R-Line.
Ik snap je puntDoen wat je wilt maaaar zou ik het zo laten omdat een GTI grill voor een GTI is en je geen GTI hebt
Wellicht ook geen R-Line maar mijn idee is altijd dat R-Line optisch is dus mag maar GTI weer iets te motorisch dus niet mag. Maar goed ik had op mijn 1.2 ook een GTI achterbumper al was dat wel omdat ik die mooier vond dan R-Line.
Dat plakband van dat lood is echt een pain in the ass om te verwijderen sjonge heb het laatst ook bij mijn velgen verwijderd maar daar heb je een hoop geduld bij nodig
Flinke ingreepMijn auto heeft nieuw bloed met TSL doping en nieuwe zooltjes (Dunlop zomerbanden), nieuwe remschijven (brembo) , egr klep afgedopt (zijn scheten gaan voortaan niet meer het lichaam terug in), roetfilter verwijderd, airco vloeistof bijgevuld (incl. Nieuwe filter) en achteraf nog een goeie douche.
Ben benieuwd psshNog een forge liefhebber met psst psst, begint nu wel aardig wat leden te worden, met sowieso nog 1 die eraan zit te komen @VM407!
Merk je nog wat, ik wel?!
Zoiets zet je op je boormachine zag ik? Wel goeie tip.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.