Vraag over gashuisklep

Ik wil graag mijn gashuisklep schoonmaken nu heb ik een versie zonder gaskabel. Is het dan een kwestie van de 3 torx schroeven losdraaien en stekker eraf en dan kan hij er vanaf?

Ik had dit vandaag al geprobeerd maar ding zit nog muurvast aan het blok vast. Kan me voorstellen dat ik hem even misschien los moet tikken met een rubberhamer maar ik wil niks slopen dus vandaar kom ik het eerst even vragen.
 
OW zo! haha ;)

Nee ik was gewoon een schroef vergeten joh die had ik niet gezien het waren 4 schroeven en geen 3. maar eentje zat een beetje verstopt maar er zit gewoon op elke hoek een schroef en dan kun je hem zo eraf pakken wel even opletten met de groene ring (pakking die eronder zit, want bij het terug zetten kan hij wat scheef gaan zitten en ik had al gelijk een melding in VAG dat hij valse lucht had. Ook moet je even opletten dat je de kabel eraan laat zitten. Koppel je hem af dan MOET je hem opnieuw leren. en dat schijnt alleen met VAG te kunnen.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!