Volkswagen polo uit 2001

Sinds kort heb ik mijn rijbewijs en ook een Volkswagen Polo. Hij bevalt goed en is altijd goed onderhouden. Hij valt helemaal in mijn straatje. Helaas loop ik tegen het volgende aan. Bij het in trappen van de koppeling hoor ik een tok, ik voel dit ook een beetje in de koppeling. Verder schakelt en rijdt de auto goed. Hij doet dit alleen met optrekken maar wel in alle versnellingen. Wanneer je afremt/ gas los laat en daarna de koppeling intrapt doet hij dit niet. Mijn vriend denkt dat dit het kapje op de koppelingspedaal is? Hij deed dit eerst sporadisch maar is nu dus elke keer geworden. Ik hoop dat het een probleem is wat zelf verholpen kan worden, ik ben nog totaal niet toe aan een nieuwe auto of iets. Ik hoor graag wat jullie denken
 
Volkswagen  Polo  1.4 75pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!