Verstralerset 9n3?

Hoi!

Ik kwam deze lampen tegen, een zogenaamde verstralerset. Zijn dit gewoon volledige koplampen wat je dan krijgt of hoe werkt dit?

Ik vind ze namelijk wat ruiger uitzien dan de standaard koplampen, daarom trekt het me ook wat meer aan. Ook lijkt het erop dat deze DSL verlichting heeft, zou deze gewoon moeten werken?

Kortom, iemand ervaring met deze / dit soort lampen, moet je hiervoor allemaal dingen gaan aanpassen of is het gewoon plug and play zoals de standaard koplampen?

Het gaat om een VW Polo United uit 2008
IMG_0932.png
 
Volkswagen  Polo United 2008 (9N3)  1.2 60PK 
Of 't plug and play is ligt aan de stekker aansluiting. DRL is de Polo 9N3 nooit mee geleverd.
De ledstrip zal waarschijnlijk gewoon je stadslicht zijn.
Maak niet de fout hier xenon in te zetten.
Gaat geen goed beeld geven.
Tevens moet je rekening houden met je hoogteregeling van je koplampen, die zal je in sommige gevallen moeten overzetten.

Last but not least, je verstralers/bermlichten zitten onderin je bumper.
Dit zijn gewoon koplampunits.
In de koplamp zal waarschijnlijk een H7 en een H1 voor grootlicht komen.
Let er wel op dat deze een E keur hebben.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!