Verstralers aansluiten op grootlicht

Goedenavond,

ik heb een polo 6R uit 2011 en ik ben bezig met aanpassingen om mijn polo wat meer een rally look te geven (denk aan spoorverbreding, spatlappen etc.) nu ben ik ook bezig om 2 witte verstralers en 2 gele breedstralers op mijn bumper te monteren. De breedstralers krijgen een eigen circuit met een relais en aparte schakelaar in het dashboard dus dat is geen probleem. Alleen die verstralers wil ik linken aan mijn grootllicht, wat inhoud dat ik de stuurstroom van de relais moet aansluiten op het draadje van het grootlicht. Op de connectors zitten een hele hoop kabeltjes en er staan ook nummertjes op maar ik kan nergens vinden welk kabeltje of nummertje van je groot licht is. En voordat ik alles los ga trekken om met een multimeter/spanningszoeker aan de slag te gaan probeer ik t hier even. Hoop dat iemand me kan helpen.

Groet Rohan
 
Volkswagen  Polo 6T  1.2 TSI 105pk 
Zijn er ook foto's van de rally look? Ik ben wel benieuwd! Big Grin
Zijn vandaag gemonteerd. Heb nog geen verstralers, momenteel alleen 2 rechthoekige mistlampen erop en spatlappen. Volgende stap wordt spoorverbreding voor, dakspoiler en zonweringssticker.
 

Bijlagen

  • IMG_4231.jpeg
    IMG_4231.jpeg
    396.8 KB · Weergaven: 39
  • IMG_4197.jpeg
    IMG_4197.jpeg
    3.6 MB · Weergaven: 39
Volkswagen  Polo 6T  1.2 TSI 105pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!