Uitlaatsierstuk, Veel aanpassingen nodig?

Bijlagen

  • IMG_7951.JPG
    IMG_7951.JPG
    721.8 KB · Weergaven: 47
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Hardenberg is idd niet ver weg ;) Ik wil nog een bericht naar Admin doen dat ik VAG-Com heb? Alleen wel de oudere versie die net de 9N3 nog kent. Ben nog bezig met de nieuwere.
Ik las dat ze bij de dealer 55 kosten. Ik heb ze verder nog niet gezien. Het sierstuk heb ik al besteld om een beetje te gaan meten. Een mooi begin.:)
Ben nog veel van plan qua aanpassingen. Maar van het zomer eerst een schroefsetje eronder :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
Ik heb er destijds een Zender einddemper onder gezet.
Zonder dat ik een andere lip op hoefde te plaatsen.
Foto540-PUQIJYMZ.jpg

Foto720-WTBDX6WJ.jpg
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 Blue to the Motion 
@Davina
Ik kreeg deze reactie van de Pouw:

De originele onderspoiler voor de VW Polo GTI mj 2007 kost € 70,75 inclusief de btw. We kunnen alleen niet garanderen of deze zo op uw bumper te monteren is, want ik begrijp dat deze onderspoiler niet af fabriek gemonteerd zit op uw auto. Wellicht heeft u daar zelf al wat over gelezen / uitgezocht. Ook is het zo dat speciaal bestelde delen niet geretourneerd kunnen worden.

Het onderdeel is op voorraad bij onze importeur, dat houdt in dat wij hem de volgende werkdag in huis kunnen hebben als wij hem bestellen.

Graag hoor ik van u of u het onderdeel zou willen bestellen, en bij welke vestiging. Ik wacht uw antwoord even af.
 
Zou ook wel gek zijn als het niet zou moeten passen? Ben ik tenminste niet van Volkswagen gewend:mrgreen: Ik zal eens informeren hier in de buurt!

@Gers mooie kleur polo trouwens :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 9N3  1.4 
  • Leuk
Waarderingen: qwiznx
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!