Trekhaak Polo6 2021

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 14221
  • Startdatum
V

Verwijderd lid 14221

Goedendag,

Heeft er iemand ervaring met een trekhaak laten plaatsen door de VW dealer.

Als ik mijn kenteken invul op de VW Webshop, dan krijg ik drie verschillende trekhaken, met alle drie een ander part nummer.

1 vaste trekhaak en twee afneembare.




Deze laatste heb ik besteld.

Deze laatste loopt vanaf de kogel recht richting de diffuser. De trekhaak die ze nu aan het plaatsen zijn loop vanaf de kogel krom naar de diffuser zoals de andere afneembare trekhaak.

Nu blijkt tijdens het plaatsen ineens dat er een andere diffuser onder moet, terwijl op de afbeelding van de laatste trekhaak er geen ander type onderzit(gezichtsbedrog misschien)

Nu blijkt ook dat ze er bij mij eentje onder zetten met een ander part nummer als besteld, en dit nummer is niet gelijk aan die van de bovenste drie.

Ze geven aan dat er maar 1 afneembare trekhaak voor mijn auto is, en de webshop je maar met een korreltje zout moet nemen.

Ik vind het dan vreemd dat er wel twee afneembare door VW worden aangeboden die er beide anders uitzien met beide een ander nummer.

Nu word ik netjes geholpen, maar krijg toch echt het idee dat er met mijn voeten word gespeeld.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!