TomTom op Discover Media

Ik heb een Polo 1.4 TDI uit 07-2015. De geleerden zijn er niet uit of het een 6C of 6R is (iedere keer hoor ik verschillende dingen en ook op verschillende sites zie ik de ene keer 6C staan, de andere keer 6R).

Nu wil ik erg graag TomTom op mijn scherm kunnen gebruiken. Momenteel heb ik regelunit 3Q0035864A. Ik zou deze kunnen vervangen door een 3Q0035846A (kosten 400 EUR + 150 inbouw/codering) en dan (waarschijnlijk) met Android Auto TomTom kunnen gebruiken. Een andere optie is om het scherm te vervangen door een RCD330 (kosten ~300 EUR).

Wat is wijsheid?
 
Volkswagen  Polo 6C  1.4 TDI 110pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!