temperatuur lampje blijft constant knipperen

sinds een tijdje heb ik het probleem dat na het starten de temperatuur lampje blijft knipperen, heb hem uit laten lezen bij de garage maar konden geen storing vinden in de sensoren,
heb destijds al de expansievat vervangen. het bizarre is dat de meter altijd mooi op 90gr blijf staan. mijn vraag is of dat er nu ergens in de kabelboom een breuk kan zitten of een fout in de teller unit ? en volgens de garage zouden er meerdere temperatuur sensoren zitten... 4 ofzo.... kan iemand dat bevesitigen? het gaat om een polo 9N van 2001 met een BBY blok
 
Volkswagen  Polo 9N, 9n3 cross & 6N2  BBY,BUD & AUA 
Codes weet ik niet. Zou geen storing hebben behalve in de clinatronic, maar dat staat erbuiten. Ja genoeg kvs in de reservoir. Daarom snap ik de issue niet.
 
Volkswagen  Polo 9N, 9n3 cross & 6N2  BBY,BUD & AUA 
Ja ik heb die ooit zelf eens uitgelezen en het zijn de stelmotoren maar gezien de leeftijd en de km stand weet ik niet of ik daar nog honderden euro's in moet steken om de stel motoren de vervangen
 
Volkswagen  Polo 9N, 9n3 cross & 6N2  BBY,BUD & AUA 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!