te koop polo 6r onderdelen

Status
Niet open voor verdere reacties.

JVDA@6R

Actief lid
269
64
28
IMG_0159.JPG
IMG_0157.JPG
velgen estrada 15" me antiediefstalbouten , banden 195/55 r15 merk hankook + reservewiel
prijs forum 200 euro ( wegens veel intresse is het hoogste bod dat wint Stick Out Tongue hoogste bod sta momenteel 320 euro morgenavond beslis ik )
( VERKOCHT )


IMG_0165.JPG
forum prijs 150 euro



IMG_0161.JPG
forum prijs 15 euro ( VERKOCHT )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
.  .  . 
vraagje want weet dit zelf niet gaan deze banden ook op en audi a6 bj 2002 om dat ik telefoon heb gekreegen die wilt koopen maar hij en ik weeten niet dat dit past op zijn wagen
 
.  .  . 
Dat verwonderd mij niet Stick Out Tongue die gril kost op internet meestal x4 a x5 van wat gij evan vroeg. Big Grin
Ja dat wel : p maar 60 a 70 euro gaan ze daar ni aan geve het is nu weg voor 35euro via kapaza da moet ie alemaal rap buiten dome : p verhuis binekort naar men huisje en wil da alemaal nime meesleuren : p dome dat solden zijn : p
 
.  .  . 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!