Sideskirts r-line monteren

Mikkie30

Bekend lid
479
276
83
Kan iemand mij tips geven over het monteren van de r-line sideskirts?

Ik heb namelijk gezien dat er een strip op de zijkant van de dorpel moet. Alleen zie ik boren in de zijkant van mijn auto niet zo zitten.
Ik dacht zelf alleen aan dubbelzijdig tape. Zal dat voldoende zijn? Iemand ervaring mee? Uiteraard wordt de skirt aan de onderkant en kopse kanten wel met schroeven(en adapter) vast gezet.
 
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Mijn achterspoiler is geplakt.
Ze gebruiken dubbelzijdig tape zodat de hoogte overal gelijk is,
en ruiten kit/spoiler kit (is zwarte kit) voor de kleefkracht.
Zover ik weet werkt het hetzelfde met side skirts.
Ze worden er tegenaan gemonteerd en dan gedurende de droogtijd vaak met tape aan de auto gefixeerd.
En skirts worden zelfs aan de voor en achterkant in de wielkuipen vast geschroefd.
 
Volkswagen  Polo AW GTI  2.0 TSI 200PK 
  • Leuk
Waarderingen: Mikkie30
Het is inmiddels gelukt

image.jpeg image.jpeg image.jpeg

Wellicht handig voor anderen;
Normaal gebruik je een plastic strip die je vast moet schroeven aan de zijkant van je dorpel. Dit vond ik geen goed idee Haha. Ik heb dubbelzijdig tape gebruikt en deze kan je kopen bij breezan of een autoshop. Dit gebruiken ze ook voor stootstrips. Lijkt goed vast te zitten, zo niet dan horen jullie het snel whaha. Mocht iemand een handleiding willen voor de dorpels met strips, dan hoor ik het graag. Dan gooi ik hem online.
 
Laatst bewerkt:
Audi  8V  1.4 TFSI 150 PK 
Alleen dubbelzijdige tape? Zou het zelf met een dikke laag ruitenkit doen, zo zit m'n spoiler ook vast. Heeft dit nog lang vastgezeten??
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
Hoi Mikkie30 ik ben met het zelfde project bezig, en ik kom er dus ook achter dat je van die zwarte adapter blokken nodig hebt hoeveel heb je daar van nodig ?
en als het aan mij ligt mag je idd wel vertellen hoe je ze hebt gemonteerd met die handleiding.
groet Edwin
 
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 77Kw 
Ik had het gewoon met ruitenkit laten doen. Heb eventueel die adapterstrips nog liggen voor de binnenkant van de sideskirts, die worden niet meer gebruikt helaas.
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 105pk - 130pk / Insta: @peppergrey6air 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!