Mooie stand! Veel rijplezier gewenst!!Haha! Ja het is helaas nooit minder... @crosspoloTSI. Km stand is 68500 km dus kan er nog vele jaartjes mee door!
Bedankt allen. Nou alweer de eerste update! Gister een Polo 6r R-Line gril gekocht en ik moet zeggen, een heeeel mooi resultaat[emoji16][emoji16]
Ja klopt deze komen inderdaad bij Xenonlamp.nl vandaan. Ja qua zicht en looks vind ik het echt top!Ziet er mooi uit dat LED, toevallig een setje van xenonlamp.nl?
Ja klopt deze komen inderdaad bij Xenonlamp.nl vandaan. Ja qua zicht en looks vind ik het echt top!
Haha, dat is natuurlijk ook een optiedan moet je zagen of een andere bumper nemen
Heb je toevallig foto's van de achterkant?ik heb er ook zo'n eentje is van audi
https://www.xenonlamp.nl/canbus-bi-led-dimlicht-4000-lumenMOOI! toevallig een link om welke lampen het gaan?
Heb je toevallig foto's van de achterkant?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.