Bij gebrek aan flitsinformatie: als je toevallig een Android phone met GPS hebt, dan zijn daar best wat apps die waarschuwingen geven bij flitslocaties (palen/mobiel):krisrock zei:en dat hij flitspaal informatie weer geeft.
RodeBM zei:Die opties gaan er nooit in komen, het is tenslotte de goedkoopste navi die VW verkoopt. Als ze dat soort dingen erin gaan zetten, verkopen ze geen RNS510 meer. En die wordt niet officieel in de Polo aangeboden omdat de Polo aan de onderkant van de markt zit. Allemaal marketingstrategie.
Het is al heel wat dat bijvoorbeeld xenon leverbaar is op een B-segment-auto. Mensen die meer willen zullen een Golf moeten kopen.
KYC zei:Kijk eens aan!! ik had al de V3 versie geinstalleerd
vanavond maar eens via Usenet kijken of ik deze V4 kaarten kan downloaden...heeft iemand deze kaarten al gedownload? veel verschil met V3?
soms denk ik wel eens...is die RNS310 niet op één of andere manier te customizen?ik bedoel dan beeld/kleur/andere interface enzo...
Dat lijkt me ook wel tof ja! Ik denk alleen dat ze dat wel redelijk goed hebben beveiligd.KYC zei:soms denk ik wel eens...is die RNS310 niet op één of andere manier te customizen?ik bedoel dan beeld/kleur/andere interface enzo...
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.