Zou lekker zelf je radio'tje regelen ze zijn overal te koop op internet, scheelt je nog geld ook.Die reageert niet idk
Ik zou dit ook doen, een beetje research doen en je hebt een goede. De radio plaatsen is niet zo lastig.Zou lekker zelf je radio'tje regelen ze zijn overal te koop op internet, scheelt je nog geld ook.
Je hebt natuurlijk ook een software nodig liefst in ht Nl waar vind ik die?Ik zou dit ook doen, een beetje research doen en je hebt een goede. De radio plaatsen is niet zo lastig.
Heb je wel een nederlandse software?Ik ben hiermee bezig geweest, maar is mij helaas niet gelukt. Het is mogelijk, maar de logo's zijn dan niet dynamisch. Dwz dat als je de volorde veranderd of andere zender insteld, het logo niet meebeweegt. Het is gewoon op zender 1, verschijnt dit plaatje.
Ben er daarom niet mee verder gegaan.
Je kan de radio wel op Nederlandstalig zetten als je dat bedoeld?Heb je wel een nederlandse software?
Zeg maar dat de radio zelf in het nl is, los van de radiologisJe kan de radio wel op Nederlandstalig zetten als je dat bedoeld?
Maar er is geen software voor radiologo's, dat moet je zelf maken.
Ja nederlandstalig, is dat bij elke 187b noname of 187e?Je kan de radio wel op Nederlandstalig zetten als je dat bedoeld?
Maar er is geen software voor radiologo's, dat moet je zelf maken.
oke dat wist ik niet, enige idee welke de beste rcd330 is?Ja i.p kan je dat bij de noname gewoon instellen of erop zetten.
oke dat wist ik niet, enige idee welke de beste rcd330 is?
want ik zag ook dat er op die rcd330 forum ook updates waren.
zijn die ook automatisch nl? wat houden die mirrorlink btw in?
top 5532 erop, heb jij het zelf nog daarna geupdate?€ 275,85 31%OFF | Jndsny Android Auto Carplay R340G RCD330 Noname RCD330G Plus Autoradio Voor Vw Golf 5 6 Jetta Cc Tiguan Passat polo 6RD 035 187B
Jndsny Android Auto Carplay R340G RCD330 Noname RCD330G Plus Autoradio Voor Vw Golf 5 6 Jetta Cc Tiguan Passat polo 6RD 035 187B - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Deze heb ik, zie wel dat hij 30 euro duurder is geworden. De noname 187B versie dus carplay + android auto.
De verkoper was zo eerlijk mij te vertellen dat de 187E en 187F noname versie i.p hetzelfde is en dat het een verkoop stuntje is.
Verder staan er wat firmware updates op Reddit, deze zijn gratis te downloaden.
Maar de 5532 is momenteel de nieuwste firmware.
Tot slot hier nog een screenprotector voor je radio, deze past mooi.
€ 5,48 30%OFF | Gehard Glas Screen Beschermfolie Voor Volkswagen RCD330 RCD330 Plus 187A 187B 187E 187F 280B
6.5 Inch Mib RCD360 Radio Gehard Glas Screen Beschermfolie Voor Volkswagen RCD330 RCD330 Plus 187A 187B 187E 187F 280B - AliExpress 34
Smarter Shopping, Better Living! Aliexpress.coma.aliexpress.com
Nee, dit is de laatste firmware (software update)top 5532 erop, heb jij het zelf nog daarna geupdate?
ik zal het bestellen, ik heb zelf een polo 6r uit 2009 dus moet wel lukken. hartstikke bedankt!Nee, dit is de laatste firmware (software update)
ik zal het bestellen, ik heb zelf een polo 6r uit 2009 dus moet wel lukken. hartstikke bedankt
welke versie heb jij genomen kwa taal? heb je ook douane kosten moeten betalen?Nee, dit is de laatste firmware (software update)
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.