Ray's VW Polo 1.2 TSI BM High Edition 2012 (6R)

Hallo beste mensen,

Op verzoek van Bartjuu stel ik me nog even voor.. Ik ben Ray, woon in Utrecht en heb sinds een paar maanden een VW Polo van 2012. Hiervoor had ik een Peugeot 206 maar die stierf na nog niet eens 1 jaar (maarja, wat verwacht je voor 500 euro). Ik heb al eens eerder een VW gereden, maar dat was een Golf V5 en al een tijdje geleden. Nu had ik een zuinig wagentje nodig voor woon-werk.

Met de velgen ziet het er bijna uit als een echte Highline, ware het niet dat er op de achterkant TSI Bluemotion staat.

YYz9htd.jpg


Audio-"installatie" zonder navigatie, maar ik heb wel climatronic, jaja. En ben ook heel erg trots op mijn ZUS smart charger.

tpHzp5Q.jpg


Ik ben toch wat minder van plan om te verbouwen aan mijn autootje, een goedkope autoradio met dab+ en subwoofertje zou wel fijn zijn.

Natuurlijk wel heel blij met m'n nieuwe stalen ros.
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R Highline  1.2 TSI 90pk BMT 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!