Raoul :: 2011 Volkswagen Polo 6R

Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

Raoul zei:
Zo nadat ik afgelopen donderdag de auto heb opgehaald bij de dealer heb ik vanmiddag eens een stukje door de limburgse heuvels ect gereden en wat foto's gemaakt van de nieuwe auto.

Tevens heb ik gelijk de winterbanden met stalen velgen donderdag onder laten plaatsen.

Hieronder enkele foto's

RHM_4167.JPG


RHM_4176.JPG


RHM_4184.JPG


RHM_7723.JPG


RHM_4191.JPG


RHM_4208.JPG


RHM_4226.JPG


RHM_7740.JPG


RHM_7746.JPG


RHM_4232.JPG


RHM_4234.JPG


Gefeliciteerd met je nieuwe BM

Heb vrijdag mijn nieuwe BM gehaald zie kenteken :mrgreen:
Foto-QODTQPUT-D.jpg
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

Raoul zei:
KYC zei:
mooi! nu nog de tune-ups Big Grin?
plannen voor je 6Rtje?


Voorlopig nog even niet, Misschien in toekomst nog xenon verlichting aanbrengen, Maar verder wil ik hem eigenlijk zo laten, Ik vindt het zelf het mooiste als hij origineel blijft.


Trouwens een ander vraagje, Weten mensen hier hoe ik de digitale radio geactiveerd krijgt, Vindt hier namelijk niks van terug in de beschijving. Heb nu alleen de keus uit AM en FM.

even snelle blik in het pdfje van de bluemotion
Staat er bij Meeruitvoering:
Digitale Radio ontvangst QV3 € 195 euro incl
.. let op alleen in combinatie met RCD "310"

dus die heb je helemaal niet op de Executive plus pakket denk ik...
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

Digitale Radio ontvangst werkt in NL ook niet volgens PON aangezien onze zendmasten dit niet ondersteunen. Dit heeft dus alleen nu als je in het buitenland rondrijdt. (werd mij verteld door de dealer)
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

petit zei:
Digitale Radio ontvangst werkt in NL ook niet volgens PON aangezien onze zendmasten dit niet ondersteunen. Dit heeft dus alleen nu als je in het buitenland rondrijdt. (werd mij verteld door de dealer)


Petit bedankt voor je antwoord. Hoef ik voorlopig niet verder te zoeken in de menu's van het navigatiesysteem.

Want had ergens in de handleiding iets gelezen over DAB gelezen maar kon het niet zo snel terug vinden in de menu's zoals hun dat in het boekje deden beschrijven.

Bas zei:
* Edit, Ik vind het tijd worden voor een Limburgse Mini-meeting !!

Leuk idee eens bij een kleine meeting aanwezig te zijn Big Grin
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

Dit is ook een mooie hoor :) Toch wel errug gaaf in 3-deurs! Lekker clean ook van achter! Mooie foto's!

Digitale audio ontvangst heb je hier idd. helemaal niks aan, heb het daarom ook maar niet genomen Stick Out Tongue
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

Bas zei:
Sjonge wat staan die nieuwe velgen hem goed Raoul!! Upload maar snel de foto's ;)

Bedankt Bas en natuurlijk ook bedankt voor de hulp voor de nieuwe banden en velgen op de auto te leggen.

En hierbij natuurlijk wat foto's van de nieuwe velgen onder de auto.

[resize=600:e9tnkuj8]http://brandweer-geleen.nl/mypolo/RHM_1.JPG[/resize:e9tnkuj8]

[resize=600:e9tnkuj8]http://brandweer-geleen.nl/mypolo/RHM_2.JPG[/resize:e9tnkuj8]

[resize=600:e9tnkuj8]http://brandweer-geleen.nl/mypolo/RHM_3.JPG[/resize:e9tnkuj8]

[resize=600:e9tnkuj8]http://brandweer-geleen.nl/mypolo/RHM_4.JPG[/resize:e9tnkuj8]
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

Dankjewel
Bas zei:
Mooie foto's en wielen!!! Staat de auto veel beter dan die half wieldop velgen!

Zeg dat, Stoorden mij ook heel erg die velgen.

KYC zei:
Heb je stoelhoezen op je stoelen geplaatst ofzo?

Heb inderdaad stoelhoezen voor in de auto geplaats, Dit omdat ik wel eens vaker met vieze kleren in de auto zit. Blijven de stoelen teminste schoon.

Ysolvis zei:
Mooie BM... vind je het niet wat om het bluemotion logo aan de voorkant weg te halen..?

Ja zou ik wel willen doen, Maar helaas heb ik dan 2 gaatjes in de gril zitten. Daarom heb ik het nog laten zitten.

jayray zei:
Die wielen zijn echt super, staat echt mooi bij dat zwart!

Dankjewel, Vond ik zelf ook al.
 
Re: Raoul, Zwarte polo 6R BM

ger zei:
hallo raoul

het logo zit geplakt je kan hem zo verwiederen

groeten ger

Dat is heel mooi, Dan ga ik binnenkort maar eens de fohn erbij nemen om die ook te gaan verwijderen. Dealer van mij had gezegd dat er voorste logo met pinnetjes vast zou zitten aan de grill en daarom hebben ze die toen niet voor mij verwijderd.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!