radio, clima, luchtroosters lijsten grijs polo 6R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb me suf lopen zoeken op het web maar kan helaas niks vinden, mischien dat jullie mij op weg kunnen helpen.
Het gaat om de lijst wat om de radio, clima (digitale), luchtrooster midden links en rechts, schakelaar verlichting zit in de kleur grijs of glans zwart.

Weet iemand waar je die kan vinden behalve bij de dealer.
heb al lopen zoeken op Ebay, Marktplaats, Speurders ect ect.....

Of is er een benaming voor waar ik dan verkeerd op zoek?

thanxs!!!
 
Deze had jij toch al gekocht toen je er geinteresseerd in was om mijn set over te nemen? Heel erg lang geleden.

nee we kwamen er toen niet uit.

het ging toen ook niet door die gast had hem toen verkocht voordat ik hem op zou halen.

jammer had hem toen van je over kunnen nemen maar achteraf denk ik toch dat ik de grijze moet nemen i.v.m interieur kleur.

ps: we waren toen wat opgefokt weet je nog? :roll:
ik was toen een NEWBIE Big Grin
 
Uit het part nummer topic:

6R0 858 069 E N0R - Rahmen Radio 33,50€ radioframe

6R1 820 039 C 041 - Blende für Frischluft- und Heizungsregulierung (Climatronic) schwarz 28,15€ paneeltje voor de automatische airco

6R1 819 039 C 041 - Climatic Blende Klavierlack MIT Luftlöcher paneeltje voor de draaiknop airco, kost 18 euro, deze is met luchtgaatjes
6R1 819 039 D 041 - Climatic Blende Klavierlack OHNE Luftlöcher paneeltje zonder luchtgaatjes

6R0 819 703 R N0R - Luftdüse links 28,80€ ventilatie rooster links
6R0 819 704 R N0R - Luftdüse rechts 28,80€ ventilatie rooster rechts
6RF 819 728 C NOR / 6R0 819 728 AH N0R - Luftdüse mitte 61,80€ ventilatie rooster midden

A B C D enz en 041 N0R etc zijn de kleurcodes.
 
Buitenkanten gewoon loswippen met een niet-scherp mes aan de onderkant.

Die in het midden is tricky:
- Pook bekleding losmaken
- Radio eruit halen
- Lijst van de clima eraf
- Alle schroeven losmaken in de holte van de radio en onder de pook
- Bedekking middenconsole eruit halen (richting achterbank trekken)
- Radio frame eruit halen (voorzichtig!)
- Alle knopjes van alarmlichten etc eruit klikken en kabels losmaken
- Voorzichting de ventilatie bedekking (de roosters zelf ook) naar voren trekken.

Zo ongeveer gaat het, kan zijn dat ik wat vergeten ben Stick Out Tongue
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!