@Bernhard godzijdank haha, oke ga ik dat meteen doen! Bedankt
Is er iemand die zegt van; hey vervang meteen de bougiekabels. Of is daar geen reden toe?
1.2 TSI (CBZB Motor) heeft vaak problemen met bougiekabel cilinder 3.
Even uitlezen en kijken of hij daar storing op geeft.
Is gemodificeerde bougiekabelset voor.
Exact dit probleem laatst getackeld op een Golf 6 1.2TSI. Hiervan waren de bougiekabels los getrild. Deze vast gedrukt en het probleem leek opgelost.Onze 2012 1.2tsi (90pk, met Vagtechniek chip naar 130pk) doet dus hetzelfde als dit topic aangeeft.
Bij volgas, vrijwel elke versnelling, rond 1800/2200 toeren houdt hij een halve seconde in. Daarna gaat ie weer door. Het lijkt wel steeds erger te worden. Was het eerst een klein hikje is het nu een flinke stotter aan het worden....
Iemand een goede fix gevonden hiervoor?
Bougies? Kabels? (welke set is die gemodificeerde set??). ik tank altijd E98 (NXT, Total, BP, net waar ik ben)
Als de duik maar ver genoeg is, bestaat de kans dat ie achter de (behoorlijke) ruimte achter het blok terecht komt, minste kans op hersenletsel daar!Stoot je hoofd niet bij het duiken.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.