polo 6r Telefoon module 3c8 035 730D

ik heb via ebay deze telefoon module gekocht met de behoorde kabels.
kabels: http://www.ebay.nl/itm/121260130280?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2649
module: http://www.ebay.nl/itm/261654466366?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

Ik heb met vcds aangemeld zie bijlage. Alleen nu zie ik de bluetooth module niet met de telefoon, testen werkt wel van de telefoon module via vcds opties zoals radio op stil zetten als er gebeld wordt is een test optie in vcds.

De telefoonknop op het stuur doet ook helaas niks, in mijn golf krijg ik de telefoon opties dan tevoorschijn.

Kan het te maken dat een antenne kabel ontbreekt in de zijkant van de telefoon module?
 

Bijlagen

  • WP_20141230_19_42_10_Pro.jpg
    WP_20141230_19_42_10_Pro.jpg
    305.7 KB · Weergaven: 20
Volkswagen  Polo  1.4 
ja staat ingesteld dat hij zichtbaar is, helaas vind hem niet. 2 verschillende telefoon geprobeerd. Ik heb met vcds er door heen gebladeerd. Normaal kan je instellen dat hij zichtbaar moet zijn de bluetooth module of niet maar bij deze module kan ik het helaas niet vinden.
 
Volkswagen  Polo  1.4 
nou wat ik heb gedaan is deze module 3c8 035 730D uit de polo gehaald en vervangen met de module die in me golf zit 7p6 035 730 C.
Ik heb een standaard MFD en rcd 310 geen MFD+, waardoor je de telefoon instellingen via de stuur niet kan bedieningen in de polo, deze heb ik wel in de golf.
7p6 035 730 C: is de bluetooth standaard zichtbaar, waardoor je dus met de telefoon verbinding kunt maken. Dit is wel iets oudere module 2011 ofzo denk ik.
3c8 035 730D: allernieuwste van VW ze hebben de bluetooth beveiligd gewijzigd. Deze is niet zichtbaar en de telefoons kunnen alleen verbonden worden van uit de auto en niet van uit de telefoon, wat bij de 7p6 035 730 C wel kan.

Dus mijn advies als je een polo 6r hebt met rcd310 neem een 7p6 035 730 en geen 3c8 035 730D.
Ik heb de push to talk button nu in gebruik, alleen deze is steeds in het duits helaas ook heb ik deze gewijzigd zie bijlage in vcds naar english en dutch
 

Bijlagen

  • polo_taal.png
    polo_taal.png
    14.1 KB · Weergaven: 13
Volkswagen  Polo  1.4 
Dus mijn advies als je een polo 6r hebt met rcd310 neem een 7p6 035 730 en geen 3c8 035 730D.
Ik heb de push to talk button nu in gebruik, alleen deze is steeds in het duits helaas ook heb ik deze gewijzigd zie bijlage in vcds naar english en dutch

ik heb 7p6 035 730 met index f gemonteerd en werk perfect ook de taal is in het Nederlands

grt donna
 
de spraak module staat op zich deze houd geen rekening met de rest van de auto
ik kan me nog wel herinderen dat het aanpassen van de taal bij mijn ook moeizaam ging
naar een paar keer wisselen van het aanpassing kanaal werkte het
wat nog wel eens wil helpen is om na de aanpassing het regel app in rust te laten komen
maar wat ook wel eens kan zijn dat index c geen Nederlandse zit
wat ik ook wel eens gehoord heb dat je hem in het Spaans moet instellen en dan raar genoeg toch Nederlands heb
grt donna
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!