Polo 6n2 1.4 44kw loopt na versnellingsbak revisie raar stationair

Hi lezers,
Sinds eind september ben ik de trotse eigenaar van een zilverkleurige polo 6n2.

Alleen is deze droom ondertussen meer een nachtmerrie geworden… Het begon met een lekkende waterpomp en volledig versleten wiellagers achter. Nu kwam er afgelopen januari ineens een nieuwe koppeling en een bak revisie bij.

De bak ik dit weekend gereviseerd. Nadat ik hem bij de garage startte begon het volgende probleem…
Bij stationair draaien lijkt het alsof de auto zelf gas geeft. Je ziet het toerental niet schommelen maar wel langzaam een klein beetje oplopen. Ook sloeg hij gisteravond ineens af nadat ik de handrem er vanaf haalde.

Eerder heeft hij dit nooit gedaan en heeft hij altijd netjes rond de 800/900 toeren stationair gedraaid.

Iemand enig idee wat dit kan zijn??
 
Volkswagen  Polo 6n2  1.4 44kw 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!