Opzoek naar een spuiter. Achter bumper laten spuiten

People’s! 2 weken geleden een klein ongelukje gehad. Achter bumper aardig kapot. Nu heb ik gelukkig al een R-line bumper liggen. Staat al in de grond lak alleen moet deze nog een keer geschuurd worden en gespoten. Is er wellicht iemand die dit voor mij zou kunnen doen of kent een adres waar dit voor een relatieve prijs kan.
 

Bijlagen

  • 54BBAC4F-3D3A-43CF-895D-E17CAB4E130D.jpeg
    54BBAC4F-3D3A-43CF-895D-E17CAB4E130D.jpeg
    3.7 MB · Weergaven: 16
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Reken gemiddeld op € 300,- met of zonder bon.
Als ze het druk hebben of wat rustiger scheelt misschien € 25,-

Mis alleen het belangrijkste.... De kwaliteit van het spuiten.
Vind ik toch belangrijker dan die paar tientjes verschil.
 
Volkswagen  Polo AW  2.0 GTI 
doen schadebedrijven dat ook? als het niet op de bon is wordt het dan goedkoper dan 300?
Sommige schadebedrijven doen "kleine klussen" vanzelf al zonder bon. Jouw klusje gaat niet via de verzekering, lees "de boekhouding", bij mijn autospuiter rekende ik dan niet af aan de balie, maar uit de broekzak in de spuiterij bij het afhalen. Met pin betalen is dan niet de bedoeling. Het zou zomaar kunnen dat als jij een BTW factuur vraagt van je gespoten achterbumper dat de prijs dan wordt €300,00 + 21%BTW. = €363,00. om af te rekenen.
 
Seat  Arona 2020  1.0 TSI 115PK DSG 
  • Leuk
Waarderingen: Franklin Golf4TDI
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!