OEM Alarm (Sirene)

Hallo,

Ik ben in het bezit van een VW Polo 6R uit eind 2010.
Nu probeer ik het OEM Alarm aan te sluiten op mijn Highline Polo. Echter lukt dit niet helemaal.

Ik heb nu de interieur sensoren wel werkend gekregen en ingeleerd met VCDS.
Nu zit ik alleen nog met de alarm sirene (8K0 951 605B).
Ik heb de 3 pins connector als volgt aangesloten;
Pin 1: LIN aansluiting op BCM pin 36 van de witte stekker (t73b)
Pin 2: Massa
Pin 3: Constante +12V

Nu begon eerst de sirene de hele tijd te loeien toen ik pin 3 aansloot op de +12v.
Nu was ik vanmiddag zo ver dat de sirene geluid geeft tijdens het op slot doen en van slot af halen, maar nu gaan de alarmlichten na 20seconden af na het op slot doen van de auto en deze blijven aan tot ik de auto weer van slot af haal. (de sirene loeit nu helemaal niet meer)
Hierbij blijft de LED in de deur ook branden. als ik hem op slot doe (normaal knippert deze)

*Edit1:
Via VCDS zie ik wel dat de sirene herkend wordt in [09-Central Elektrics], verder had ik ook de coding aangepast dat de auto een alarm systeem bevat en dat de Backup sirene via LIN aangesloten is.

Misschien dat iemand mij hiermee kan helpen.
Ik hoor het graag,

Groeten,
Vincent
 
Laatst bewerkt:
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!