Nurnbergring.

Hallo.

Ik ben van zin om in sebtember of oktober naar de nurnbergring te gaan voor op het circuit te gaan rijden.
Ziet u dit zitten en heb je dit al is wilen doen laat me maar iets weeten ik ga zowizo.
Eventuele datum word pas bekend gemaakt als er al en paar mense bevestigen om mee te gaan en word dan samen afgesprooken waneer dit het beste past maar is zowizo voor deze maand of volgende maand

Mvg jens
 
.  .  . 
Alvast 1 tip:
Ga naar de Nürburgring! de Nurnbergring bestaat ook, echter is dit de rondweg om Nurnberg. Het is niet de eerste keer dat een dergelijke fout gemaakt wordt, alleen jammer omdat Nurnberg 400 km verder ligt. ;).

Verder:
1. Check de datum's van de touristenfahrten voor de Nordschleife (het grote bekende circuit), dit zijn de dagen dat je zogenaamd vrij kan rijden. Öffnungszeiten Nordschleife*- Nürburgring
2. Neem jezelf voor dat het verzekeringtechnisch nogal moeilijk ligt, ik ga er zelf vanuit dat ik nooit iets vergoed krijg bij een dergelijk geval.
3. Het is geen race, dus regels die op de openbare weg aanwezig zijn gelden ook (rechts inhalen verboden, etc)
4. Koop een ringcard (tegoedkaart met rondjes) voordat je in de rij voor de slagboom gaat staan, dus eerst parkeren op de parking en een kaartje halen
5. Wees slim en neem een kijkje op de verschillende kijkpunten en rij als het mogelijk is met iemand mee die de weg op het circuit kent
6. Veel plezier uiteraard! Het kan een verslaving worden ;)
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!