Nieuw uiterlijk MyPolo.nl forum

heb je niet per ongeluk je browser ingezoomd staan?
bij mij klopt die wel namelijk ;)
(ik gebruik google chrome, kan ook zijn dat het een probleempje met de browser is ;))
 
VW  6R  1.2TDI 
Als ik eerlijk mag zijn vind ik de layout erg netjes en ziet er echt pro uit, alleen de kleur donkerblauw/donkergrijs maakt het een beetje grauw en onduidelijk. Het is een beetje te overheersend vind ik.

Voor de rest good job ;)
 
Als ik eerlijk mag zijn vind ik de layout erg netjes en ziet er echt pro uit, alleen de kleur donkerblauw/donkergrijs maakt het een beetje grauw en onduidelijk. Het is een beetje te overheersend vind ik.

Voor de rest good job ;)

Als we de vbulletin update er door hebben zijn er ipv zwart-blauw ook templates kiesbaar (individueel) als blauw, rood en groen
 
Ook als ik niet ben in- of uitgezoomd, is het bij mij niet netjes uitgelijnd. In IE gaat het wel goed.

BTW: het is niet de homepage, maar de startpagina van het forum :oops:
 
Volkswagen  Up!  1.0 60pk 
. Ik zie dat de "collapse" buttons nog wel werkenm aan je overzicht, deze staan nu ook uit aangezien we geen onderscheid kunnen maken tussen het blok van de sponsors en de overige info eronder.

OK, maar nu staan die dingen dus ingeklapt en is het knopje dus weg om ze terug te zetten Stick Out Tongue
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!