Polo 6r 1.6 TDI
Polo 6r 1.6 TDI

Nico6rtdi's polo 6r 105 pk tdi

paar foto's van mijn witte 1.6 TDI
Merk
Volkswagen
Model
Polo
Uitvoering
1.6 TDI highline
Kleur
candy white
Bouwjaar
2012
Even snel voorstellen; ik ben Nico, woon in de omgeving van Groningen en heb volgens mij wel wat met auto's.
Heb voor dagelijks (en als bedrijfsauto) een witte Touran uit 2007, compleet origineel r-line, 170pk TDI. Gechipt, roetfilter verwijderd, klein beetje verlaagd en voorzien van electrisch verstelbare Audi a6 stoelen.
Sinds vorige week hebben we een witte 6r TDI erbij, die tot nu toe voor een kleine auto erg goed bevalt.
Het is een 2012 highline met behoorlijk wat opties; clima, cruise, regensensor, xenon, mistlampen, verlaging, automatisch dimmende spiegel, RCD 510, media in box, leer/alcantara, stoelverwarming, boavista velgen, etc.
Hoop hier nog wat leuke ideeën op te doen. Plannen zijn een chipje d'r in en oz ultraleggera velgen plaatsen die ik nog liggen heb.
Voor de Touran en polo heb ik o.a. (In willekeurige volgorde) twee Volvo 480's gehad, golf variant van TDI 207 pk, 2004 audi A3/s3 TDI , mini cooper en cooper s, bmw e91 2007 320d m-tech, enz.
 
Foto800-SSNG4H7I-1.jpg


Oude foto van de Touran bij aanschaf, lelijke raamband is er inmiddels af.
Foto's van de polo volgen snel! 'T is hier wel wit op de oprit Big Grin
 
Foto van de achterkant zal ik nog even maken!

Voordat we bij de auto gingen kijken vonden we de skirts ook niks, en hadden we eigenlijk verwacht dat we de auto er om zouden laten staan.
In het echt vonden we het eigenlijk heel erg meevallen en niet eens misstaan. Probleem is ook dat de diffuser iets breder is dan de bumper. Als de skirts nu verwijderd worden klopt de lijn van de bumper niet meer.
De treurig-kijkers op de koplampen wil ik er nog wel af. Zonde van de mooie xenonlampen
 
Even afstoffen;
Zoals in een ander topic al aangekondigd een aantal updates:
- WRC Bumper ligt vers gespoten in de auto te wachten om gemonteerd te worden
- Booskijkers zijn eraf. Helaas zat er primer onder de booskijkers, op de koplamp, koplampen zullen dus waarschijnlijk een keer gepolijst moeten worden.
- GTI grille had ik gemonteerd, maar vind ik denk ik toch niet echt mooi, ik twijfel om de highline grille terug te plaatsen, denk dat die ook mooier lijkt bij de wrc bumper
- ST schroefset geplaatst, bevalt prima. Heb hem niet op standje buikschuiven gezet overigens.

Verder een grote motorische upgrade door VVT gedaan:
- GTD turbo
- Roetfilter d'r af
- Sjoemelsoftware d'r in.

Morgen nog een grotere intercooler, en dan definitieve software d'r in.
Zonder de intercooler deed hij al erg veel, maar ga het nog even spannend houden.

Plannen: Wil nog wel een een wrc achterspoiler, en tt remmen op de vooras wil ik nog eens.
 
Kan het kloppen dat ik zowel de Touran als de Polo wel eens heb gespot in Grootegast? Ik zie zo nu en dan namelijk wel eens een Witte 6R rijden die dezelfde achterbumper heeft als jij (of jij bent het natuurlijk)!
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!