navilock keuze zwart of grijs

Volgende week zaterdag wordt door Vagtechniek Navilock ingebouwd in mijn CrossPolo.
De spijkers die uit je dashboard komen waar je de Navilock op klemt heb ik keuze in 2 kleuren (mat zwart, of rvs kleur)

Aangezien ik mijn dashboard delen in pianolak heb dacht ik zelf aan rvs.

Op internet gezocht echter niet veel resultaat.
Wat hebben jullie of zouden jullie zelf doen?

Hebben jullie eventueel ook foto's hoe het staat?
 
Gewoon niet, een RNS-systeem is zo incourant geworden dat ze het toch niet jatten. Ik heb mijn auto afgelopen zaterdag van slot in hartje Amsterdam achter gelaten. Sleutels in de auto, en toen ik terug kwam, ontbrak er niks. Althans niet dat ik weet Big Grin
 
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Dat denk ik ook, gewoon pure mazzel.
Hoorde 2 dagen geleden dat ze bij iemand een Pioneer radio/CD-speler uit zijn wagen hebben gejat. Pioneer nog van het oude type dus met het oude logo. Met zo'n afneembaar frintje ter grote van een flinke mobiele telefoon. Het is maar net welke gek het ziet.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Gewoon niet, een RNS-systeem is zo incourant geworden dat ze het toch niet jatten. Ik heb mijn auto afgelopen zaterdag van slot in hartje Amsterdam achter gelaten. Sleutels in de auto, en toen ik terug kwam, ontbrak er niks. Althans niet dat ik weet Big Grin

Dacht het niet! Je hebt geluk gehad. Die rns systeem is echt niet incourant. Hebbe ding is het.

Ik ga denk toch voor rvs. Aangezien de dash delen piano lak zijn en er ook op de rns kleine delen rvs zijn oogt rvs ook mooier.

Morgen maar beslissen.

Als hij er in zit schiet ik foto's

Iedereen bedankt voor meedenken!
 
Zwart! Ik heb ook pianolak icm chrome lijstjes en ziet er echt mooi uit :) Valt dan ook niet echt op dat ie erop zit. Nadeel van navilock vind ik wel dat gelijk je handschoenenvak vol zit elke keer en als je vlot de bocht neem je hem hoort glijden. Hij pas net niet in het vak onder de stoel. Echt balen. Maar ik heb wel altijd minder zorgen als ik de auto ergens neer zet. Neemt niet weg dat als ze toch een poging wagen je hele dash naar de klote is mja Stick Out Tongue
 
Zwart! Ik heb ook pianolak icm chrome lijstjes en ziet er echt mooi uit :) Valt dan ook niet echt op dat ie erop zit. Nadeel van navilock vind ik wel dat gelijk je handschoenenvak vol zit elke keer en als je vlot de bocht neem je hem hoort glijden. Hij pas net niet in het vak onder de stoel. Echt balen. Maar ik heb wel altijd minder zorgen als ik de auto ergens neer zet. Neemt niet weg dat als ze toch een poging wagen je hele dash naar de klote is mja Stick Out Tongue

Hmmmmmm je laat me nu wel twijfelen

Kan je een foto nemen hoe hij staat?
 
$_85.JPG

Dit is iets anders dan in mijn auto. Maar zwarte navilock met interieur dat voorzien is van pianolak en chrom is ongeveer zoals bovenstaande foto.
 
Navi lock nooit aan beginnen dat systeem stelt echt niks voor.
Heb er zelf een gehad en er uitgehaald en verkocht.
Met een navi lock slopen ze gewoon je hele dash en als je weet hoe die navi lock gemonteerd zit
Dat is gewoon een lachertje.
Zonde van je geld en inbreken gaan ze toch wel met een lock of zonder het voordeel wat je wel heb
Stel het lukt ze niet als die pool te bezopen is dan heb je in iedergeval wel nog je rns.
Alleen dan slopen ze wel je hele interieur om af te reageren.
 
Navi lock nooit aan beginnen dat systeem stelt echt niks voor.
Heb er zelf een gehad en er uitgehaald en verkocht.
Met een navi lock slopen ze gewoon je hele dash en als je weet hoe die navi lock gemonteerd zit
Dat is gewoon een lachertje.
Zonde van je geld en inbreken gaan ze toch wel met een lock of zonder het voordeel wat je wel heb
Stel het lukt ze niet als die pool te bezopen is dan heb je in iedergeval wel nog je rns.
Alleen dan slopen ze wel je hele interieur om af te reageren.
Hopen dat je ze tegenkom tijdens het plegen van de misdrijf.. Dan word er heel iets anders gesloopt bij de dader!
Sorry hoor maar als iemand iets kwaads doet aan mijn auto dan ben ik gelijk pissed off..
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!