MyPoloNL goes Xenforo, what's new?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey!
Daar zijn we dan weer.. Dit ziet er wel leuker uit.. Wil hierbij iedereen bedanken die hierbij een bijdrage hebben geleverd..

Dat is het gehele MyPolo team op zich, de nieuwe website is voornamelijk te danken aan heel veel inzet van Maik en natuurlijk alle leden die een donatie hebben gedaan! Dus ook jij bedankt @Wicko071 ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: crosspoloTSI en Maik
Untitled_1.png
?
 
Complimenten! Het ziet er echt goed uit! :)
Enige puntje voor mij, als ik op showroom links klik in handtekeningen, dan zijn mijn rechten (permissies) niet toerijkend. Zelfde geld voor het klikken op mijn nickname in de balk boven, haha
 
VW  6R  1.2TDI 
Kan je dus je garage van vroeger koppelen aan de showroom? Inclusief fotos en informatie.. Of zou je hier opnieuw fotos moeten toevoegen en informatie?
Nee het is de bedoeling dat je dat kopieert van je garage en het plakt in je showroom. Helaas is er geen bridge waardoor dit automatisch geregeld kan worden/
 
Ik vind het forum idd te licht. Ik bezocht het forum vaak in de avond maar dat is nu wat minder aangezien ik hem nu echt rete fel vindt en het niet lekker surft. Wellicht een donkere skin die je kan kiezen en idd een duidelijke afscheiding tussen berichten. Nu is het 1 lap met tekst op een witte pagina.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDi 
Status
Niet open voor verdere reacties.
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!