word hier nog iets mee gedaan?
Een soort pagina volgende en vorige bovenaan de pagina'sWellicht een handige toevoeging op het forum;
Ik mis weleens de optie om direct naar de laatste pagina te springen op het moment dat ik het meest recente bericht al gelezen heb. Nu moet je op de telefoon eerst naar onderen scrollen en dan op de laatste pagina drukken.
Die ken ik en je kan ook op het pijltje naar rechts drukken, maar het zou fijn zijn zoals @Jay511 ook schrijft, iets bovenaan de pagina te hebben.Je kan op de het nummer van de pagina klikken en dan het juiste nummer intoetsen
Leuk. Krijg een melding om badges aan te maken die ik al lang heb. Foutje?Badges
Je kunt badges verdienen door verschillende acties uit te voeren. Deze pagina toont een lijst met de badges die beschikbaar zijn.www.mypolo.nl
Nou jongens, succes met het verdienen van extra badges!!
Ze staan er! Ik had hier ook al eens om gevraagd, blij dat t nu geregeld is. Frustratiepuntje minder . Tnx Johan.
Ze staan er! Ik had hier ook al eens om gevraagd, blij dat t nu geregeld is. Frustratiepuntje minder . Tnx Johan.
Met die zoekterm zijn er te veel resultaten. Je moet het dan verder specificeren om resultaten te krijgenzoeken, je moet een minimum van bijv 3 letters doen, als ik bijv zoek op gti, krijg ik een foutmelding
@Ruud9N screenshot?
Inderdaad, soms erg irritant.zoeken, je moet een minimum van bijv 3 letters doen, als ik bijv zoek op gti, krijg ik een foutmelding
Maar dat kan niet altijd.Met die zoekterm zijn er te veel resultaten. Je moet het dan verder specificeren om resultaten te krijgen
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.