waarschijnlijk wel jaLeuk dat je komt @capszz !
M&G Sursee, als het half juni is misschien Dan zit ik bij het Garda meer, aardig in de buurt.nee haha ik ben dan niet in de buurt. zal parallel een meet en greet Sursee doen ;D
Yep, is maar 6 uur rijdenM&G Sursee, als het half juni is misschien Dan zit ik bij het Garda meer, aardig in de buurt.
Die leuke wagen voor zondag kun je ons ook best zaterdag laten zien hoor Ruud!Helaas helaas, voor deze meeting moet ik mij terugtrekken. Zaterdag een drukke dag en moet een leuke wagen ophalen voor de meeting van zondag. (zie topic meeting van 31 mei) Sowwyyyy.
Ik kom ook effe langs met de polo want ben toch in hardenberg s middags
Kan ik de polo eens beter bekijken [emoji12]
Dan zit ik ook weer aan het Gardameer, bij Salo.M&G Sursee, als het half juni is misschien Dan zit ik bij het Garda meer, aardig in de buurt.
Kan altijd Ik zit dan ongeveer 30 km noordelijker in Limone vanaf de 14e volgende maand.Dan zit ik ook weer aan het Gardameer, bij Salo.
Mini-meeting..?
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.