Beste forum leden,
Ik ben sinds december '22 de eigenaar van een Volkswagen Polo uit 2010.
Onlangs ben ik er achter gekomen dat mijn auto last heeft van lekstroom. Nadat de auto een week heeft stilgestaan is de accu leegtetrokken.
Vervolgens een multimeter aangesloten en ik blijk 0.20 Ampère lekstroom te hebben. Terwijl 0.04 Ampère de norm is.
Wat zijn voor de hand liggende oorzaken van dit probleem? Of zit er maar één optie op en dat is alle zekeringen stuk voor stuk bij langs? Ik loop alleen tegen het probleem aan dat als de deur(en) van mijn Polo geopend zijn ik sws stroom verbruik vanwege de brandende lichten aan de binnenzijde van de auto. De auto moet vergrendeld zijn en alle portieren gesloten. Dit is een klus die dus met twee of meer personen uitgevoerd moet worden?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Ik ben sinds december '22 de eigenaar van een Volkswagen Polo uit 2010.
Onlangs ben ik er achter gekomen dat mijn auto last heeft van lekstroom. Nadat de auto een week heeft stilgestaan is de accu leegtetrokken.
Vervolgens een multimeter aangesloten en ik blijk 0.20 Ampère lekstroom te hebben. Terwijl 0.04 Ampère de norm is.
Wat zijn voor de hand liggende oorzaken van dit probleem? Of zit er maar één optie op en dat is alle zekeringen stuk voor stuk bij langs? Ik loop alleen tegen het probleem aan dat als de deur(en) van mijn Polo geopend zijn ik sws stroom verbruik vanwege de brandende lichten aan de binnenzijde van de auto. De auto moet vergrendeld zijn en alle portieren gesloten. Dit is een klus die dus met twee of meer personen uitgevoerd moet worden?
Alvast bedankt voor jullie reacties.
Volkswagen
Polo 6R
1.2 94pk Benzine