Top, dank!
Volkswagen
Up! GTI KWv1 Milltek Road+ OZ HLT matt black wheels
1.0 tsi 140 pk/225 Nm (Vagtechniek)
Haha ja ik weet het echt niet heb het nu bij 2 AW's gedaan en gewoon niet onthouden eigenlijk hahaJa, dat zag ik nu ook; als ik moet gokken zou ik zeggen de binnenste voor de hoogte en de buitenste voor links/rechts. Maar eens proberen vanavond
Yes! ff de juiste maat passen niet te groot@JM89 ; heb je het gedaan met een kruiskop schroevendraaier?
wereld van verschil he, standaard staan ze echt veel te laagIk denk wel 2 x zo veel licht naar voren nu. Voelt een stuk comfortabeler. Geen seiners ontmoet.
Echt een fluitje van een cent, Ron. Tegen de klok in draaien. Wel een eindje voordat ze voldoende omhoog gaan.Ook ik ga de koplampen een tikkie hoger zetten. Na het verlagen met de Eibach Pro Kit schijnen ze veel te laag. Normaal zou ik naar een bevriende garage gaan met een lichtbak, maar ik denk dat ik het morgen zelf even ga doen.
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.