Keyless entry en start stop voor polo 6R

sambir

Actief lid
437
151
43
Ik was gisteren aan het rondneuzen op het engelse polo forum en kwam dit tegen:
http://m.aliexpress.com/item/174685...f=4003003&tracelog=wwwdetail2mobilesitedetail

Lijkt me wel een toffe optie... Maar hoe praktisch is het? Ik heb keyless entry in de lexus ct200h en renault megane gehad, het werkte super handig maar die had een sensor aan de deurhendel, bij deze lijkt dat niet het geval. Ook vraag ik me af hoe hij reageert als je met je motor aan uitstapt en wegloopt van de auto met je sleutel nog in je zak. Met de ct200h ging er een buzzer af maar de motor sloeg niet af (wel handig). Moet je je voorstellen dat je batterij laag is van je remote en je rijd midden op de snelweg en je auto slaat af omdat hij je remote niet kan vinden...[emoji28]. Ook vraag ik me af of de stuurslot nog wel werkt...werkt die ook met canbus?
 
Stuurslot is idd ook Canbus gestuurd. Wel interessant dit, maar hij komt op de plek van de ESP-schakelaar, je zult dus wat moeten aanpassen. Zeker als je ook stoelverwarming hebt, PDC en een uitschakelbare passagiersairbag. Zo krijg je een volle bak Big Grin. Heb je ook een link naar het desbetreffende topic?

Even nuchter naast het enthousiaste, de VW groep is al heel makkelijk te stelen (lees binnen 30 seconden heb je hem open), hoe is de beveiliging met dit spul? Ik ben bang dat het hier helemaal prijs schieten mee is....
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
Enige nadeel, als de batterij leeg is van de sleutel, kun je dan nog wel starten? en dus wegrijden? De baard kun je laten slijpen dus je kunt altijd in de auto komen, maat het starten? De 6R is als ik mij niet vergis op het PQ25 platform gebouwd, voor de liefhebber Stick Out Tongue
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo BlueGT  1.4TSI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!