Kantelbare spiegels / Rain closing

Dag allen,

Daar ben ik weer.
Ik vroeg me af of er iemand een polo heeft met kantelbare spiegels bij achteruit rijden en welke bit dan bij welke byte hoort in vcds. Ik heb namelijk het vermoeden dat mijn vcds (12.12.0) niet alles aangeeft.

Ook geeft mijn vcds (modules) aan dat ik rainclosing hebt. Ik krijg dit echter niet werkend. Misschien heeft er er mee te maken dat ik geen auto lichtschakelaar heb of wellicht een waarde die ik niet kan vinden.

Wie heeft er tips voor mij?
 
Kan je aanvinken in de RLS Byte1 bit 2 onder 09 en dan in Long Coding van 09 even kijken men in byte 4

ActieStbanner.png
 
Rainclosing aangezet maar werkt niet ... Zou het kunnen kloppen dat er geen deurmodule in de polo zit.
Je kan nl bij contact/sleutel eruit de ramen ook niet meer open of dicht doen.
 
Polo 6R heeft geen aparte deurmodules meer idd waardoor spiegel kantelen niet kan het word nu geregeld vanuit de BCm en zoals Iichel zegt werkt het wel alleen niet met rain closing heb je een regensensor met een letter erachter? Zo ja dan gaat het niet meer werken
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!