Ja sorry ik zal me zo wel even voorstellen.PoloBas zei:Als eerst welkom en misschien leuk om je even voor te stellen in het mijn polo topic.
Dat kabeltje kan best bij je radio horen voor de usb stick maar dat is zonder foto's een beetje lastig te zeggen.
Maak anders evt foto's van het kabeltje en plaats op dashbord waarschijnlijk komen we er dan wel achter waar het voor dient.
Barry zei:Hallo allemaal,
Mijn naam is Barry en sinds afgelopen zaterdag ben ik in het bezit van een Polo BM 6r.
Ik heb de 310 radio met ipod kabel. Kan ik nu gewoon een USB kabel bij bestellen en zonder fratsen deze wisselen met de ipod kabel? Ik vind het zo nu en dan makkelijker om gebruik te maken van een USB stickje.
Maar ik weet dus niet of er dan weer een aanpassing nodig is (software matig), of dat de kabel aiutomatisch herkend wordt en dus gewoon PLUG & PLAY is?
Bedankt alvast!!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.