Is dit onderdeel nou van mijn Polo zelf? of is het ergens anders van?

20141103_122944.jpg20141103_122958.jpg

Bij de raamblazer ongeveer in het midden heb ik een zwart blokje zitten. Er zit ook een connector met een kabel op. Het lijkt dus een sensor? Maar is dit nu een standaard onderdeel van mijn Polo? of is dit iets wat later in is gebouwd voor welke reden dan ook? Alarm etc?
 
Maar die sensor storing zou juist over foot gaan ;) Ik heb de sensor van de climatronic zelf al schoongemaakt. deze zit achter het roostertje die op de climatronic zelf zit, daar zit een heel klein ventilatortje die de lucht opzuigt van je interieur om vervolgens via een weerstand de temp te meten.

20141103_131243.jpg

Dus de temp sensor kan het niet zijn? hooguit voor zon/hitte detectie.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!