instap verlichting

Ik ben van plan voet/instap verlichting in mijn polo te maken en aan te sluiten op de binnen verlichting in het plafond.
Nu vroeg ik me af of de verlichting dan mee dimt met de binnen verlichting of moet je er zelf een vertrager tussen zetten? iemand die dit weet en of al gedaan heeft?
 
Zelf ook deze voetverlichting ingebouwd. Enige wat nodig is zijn standaardlampjes en een kabelboom die zo bij Kufatec.de te verkrijgen is. Eventueel deze kabelboom verlengen, zodat je hem op de hemelverlichting kan aansluiten, en dan dimt ie netjes mee.

De lampjes die je dan krijgt passen meteen in de uitsparingen die ervoor in het dashboard zitten etc. Stukken makkelijker dan zelf gaan knutselen met onderdelen van andere auto's :)
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
@hwolteringhwoltering Zou je wat meer details willen geven over de gebruikte spullen? Artikel nummers en zo.

-EDIT-
Zie nu dat je een Polo 6R hebt. Dat zijn natuurlijk hele andere nummertjes dan wij nodig hebben.
 
Ik zat weer eens te slapen. Excuses. Dacht inderdaad dat het om een 9N3 gaat. Verder lijkt me dat de aansluiting wel gewoon op de hemelverlichting kan. De manier van lampjes vastzetten is dan inderdaad anders, maar verder is het 2 lampjes aan de +/- aansluiten :)
 
Volkswagen  Golf Mk7.5  1.5 TSI 150pk 
Het gaat wel om een 9n3. Maar ik heb nergens een plek waar dit lampje thuis hoort.
Vandaag de draden getrokken vanaf de binnenverlichting naar de voetenruimte.
Je sluit ze aan op de rood/zwarte en bruin/zwarte draden. Ik heb 1 lampje snel ff aangesloten en werkt perfect. De kleur draden komt zelfs overeen
met de draden die op de lampjes zitten die ik uit de passat gehaald heb. Nu de rest van de lampjes mooi inbouwen en ik ben tevreden.
De ambiente ledjes zijn helaas overleden. Dat word nog een ritje naar de sloop.
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!