Het grote 'Gooi het eruit' topic!

http://nl.aliexpress.com/item/10pcs...crew-Screws/32407960755.html?isOrigTitle=true
Is dit wat ? Hoop dat de kop groot genoeg is. Bitje zit in elke uitgebreide (security)bit-set.

Voor de vast beraden dief is dit natuurlijk piece of cake. Maar voor de bende die rond trekt en wilt toeslaan op meerdere auto's helpt iedere beetje weerstand waardoor het langer kan duren. Dus dit helpt zeker.

Bij ons in het dorp hebben ze tot nu toe voor zover ik het weet twee keer toegeslagen. Één keer in februari, waarbij ze o.a mijn airbags hebben meegenomen en één keer in maart, toen waren ze opgemerkt door iemand die zijn hond uitliet waarna ze de benen hadden genomen.
 
Snap echt niet waarom ze dan niet de hele wagen meenemen. Lijkt mij veel makkelijker al moeten ze dan natuurlijk wel een plaats hebben om deze tijdelijk te stallen.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
Die van iedereen bedoel ik

2222.jpg
 
Zou je voor mij eens kunnen kijken hoe je avatar is nadat je hem opnieuw geupload hebt?
Ik kon hetzelfde plaatje niet meer vinden, maar nu heb ik een ander plaatje dat horizontaal een stuk breder was. Ik zie nu links naast mijn berichten dat mijn plaatje helemaal samen is gedrukt (horizontaal), zodat de auto helemaal zichtbaar is. Terwijl ik bij het uploaden van het plaatje alleen de voorkop van de auto in het vierkantje zag..

Edit: dit dus
Naamloos.jpg
 
Kan het zijn dat mensen waarbij de afbeelding precies vierkant is, wel goed afgebeeld wordt? Want bij iedereen waarbij het is samengedrukt zie je links en rechts op het plaatje meer afgebeeld dan als je bijvoorbeeld erop klikt.

Nu heb ik een perfect vierkant plaatje en nu wordt het niet samengeperst.

Edit; laat maar ik zeg niks meer, volgens mij is er iemand mee bezig Big Grin
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!