Het grote 'Gooi het eruit' topic!

die spullen gaan idd allemaal richting polen bulgarije en dergelijke landen, hier in tilburg is het een hele plaag van vag mini mercedes en bmw, de eerste trailers hebben ze al gevonden in dorpjes rondom tilburg.
het is een ramp.
hou mijn hart ook iedere avond vast dat hij de volgende ochtend nog hetzelfde staat op mijn oprit
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Het blijft ook echt bijzonder, hier in de buurt zijn het ook echt van die vlagen. Afgelopen jaar werden alle BMW's vanaf 2013 opengebroken en sturen/airbags en navigatiesystemen gejat. Jaren ervoor was het altijd VAG, pa zijn A6 is destijds in een maand tijd 4x opnieuw voorzien van een stuur en airbags :mrgreen:
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Het blijft ook echt bijzonder, hier in de buurt zijn het ook echt van die vlagen. Afgelopen jaar werden alle BMW's vanaf 2013 opengebroken en sturen/airbags en navigatiesystemen gejat. Jaren ervoor was het altijd VAG, pa zijn A6 is destijds in een maand tijd 4x opnieuw voorzien van een stuur en airbags :mrgreen:
ja hier ook het is niet normaal bmw's en mercedesse demonteren ze dus een bijna compleet dash, vag alle rns en bestuurders en bijrijders airbag en de orginele oem xenon units. het zijn bendes die dit doen en wij kunnen ons niet voorstellen hoe deze te werk gaan, alles op bestelling.
info uit betrouwbare bron.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
ja die klopt ik heb mijn set bijna compleet dan kunnen ze erin.
dat was wel een koopje voor 50 euries oem xenon units( bij vw dealer) dus niet van de straat
 
Laatst bewerkt door een moderator:
VW  Polo 6r  1.2 tdi 75pk 
Veiligheidsbouten zijn over het algemeen lachertjes, sure het duurt wat langer, maar als ze willen ben jij alsnog je koplampen kwijt. Inverse draaiende dop er op en je hebt hem even snel eruit, of je slaat er een ongeveer even grote torx in.

Grootste nadeel is nog wel dat ze waarschijnlijk in zo'n situatie echt je halve auto slopen
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
Jaartje eerder hebben ze dit in Beverwijk ook al eens geflikt.

Valt mij steeds meer op hoeveel onderdelen je zomaar even van/uit een wagen kan schroeven. Als ik het geld had dan kwam er hier een garage.
Ben wel benieuwd hoe 'even' het nu werkelijk is. Kan me voorstellen dat je best wel lang (minuut of 5-10) over doet om een auto zo kaal te slopen, zelfs met een man of 4/5..

Oke: 5 minuten dus...
 
Laatst bewerkt:
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 
  • Leuk
Waarderingen: Crave89
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!