Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Open je je auto in de ochtend, blijkt dat er iets ontbreekt wat er de avond er voor nog in zat...

089120dc5c109c97d9cab03094d8a721.jpg


2190e07d9e74e8c5952eb77fb57fe8f0.jpg


Beide airbags gestolen en ik was niet de enige bij ons in het dorp. Ze hadden ook nog eens bij twee andere auto's toegeslagen, waaronder een andere Polo.
 
Ja best zuur, hij staat bij de schade afhandelaar dus nog even afwachten. Mijn stuur zat er nog in, maar hij is aan de achterkant beschadigd. Ze hebben met een scherp voorwerp aan de achterkant ten hoogte van waar de veren zitten van de airbag naar binnen gedrukt. Daardoor gaan ze ook mijn stuur vervangen.

Ze zijn trouwens in de auto gekomen via de portierslot. Hij zag er nog wel goed uit en mijn deur vergrendeling werkte, maar als je met je sleutel de deur probeerde open te maken ging dat heel lastig.
 
Tjonge, laat ze toch eens gewoon gaan werken, stelletje $%&$*& :mad:
Sterkte en succes met de schadeafhandeling.

Wordt hoog tijd dat de autofabrikanten eens een manier verzinnen dat het niet zomaar even te ontvreemden is.
 
Volkswagen  '03 Polo 9N  1.4 55kW/75PK. 
ik irriteer mij mateloos aan het feit dat vogels te goed mijn auto kunnen vinden.. Elke week. Wat zeg ik, elke 3 dagen kan ik mijn auto wassen omdat er weer een klote vogel heeft zitten kakken op mijn lak. Ik denk dat dit te maken heeft met de kleur van de auto. Of zeg ik nu iets vreemds?

Met m'n andere auto's nooit zoveel last gehad van poepvlekken op de auto als met deze. EN DAT IN DE WINTER!
Omstandigheden en dergelijke zijn niet verandert met deze auto als met de vorige.
Nu zitten er 3 flinke plakaten op de auto die ik er niet eens met een hoge druk van af krijg!!!

Nu had ik zelf al een theorie dat et zou kunnen komen omdat de kleur (blue silk) best wel eens op water kan lijken en het daardoor erger zou kunnen zijn en ik ben niet de enige!

http://www.autoblog.nl/op-deze-kleuren-poepen-vogels-het-liefst
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Volkswagen  Polo 6C  GTI 1.8 192pk DSG 
Haha, nu je het zegt..
Ik heb daar ook enorm last van. Mijn silkblue GT laten ze ook nooit met rust. Zelfs als ik deze op de plek van mijn Transporter zet (vrij van bomen) word die direct ondergekakt.
Behoorlijk irritant als ik net 3 uur bezig ben geweest om de polo te wassen, kleien, waxen. o_O
 
VW Polo  BlueGT  1.4 TSI chip op maat 190,5pk en 312nm Instagram: @Systedegekste en @1962Ragtop 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!