Voor alle f1 liefhebbers die al liggen te slapen:
https://www.ad.nl/dossier-formule-1...voldoet-niet-aan-eisen-straf-dreigt~a79561dd/
https://www.ad.nl/dossier-formule-1...voldoet-niet-aan-eisen-straf-dreigt~a79561dd/
gebeurt helaas wel vaker op de 1.2 TSINee, nee, nee.... EPC lampje ging aan en Polo in noodloop. Uit laten lezen bij de garage....
Turbo kapot In januari had ik al de distributieketting en waterpomp moeten
laten vervangen... Polo heeft net de 84.000 km aangetikt...
gebeurt helaas wel vaker op de 1.2 TSI
Doet niet!modified cars {400K} on Instagram: "Follow for more ! FOLLOW US@modified_carz_kerala_ Video credits @zephyr_designz CHECK OUR STORY SUBSCRIBE OUR CHANNEL Follow::::::: @modified_carz_kerala_ Follow::::::: @modified_carz_kerala_ Follow::::::: @m
664K likes, 687 comments - cars_modifiedd on November 8, 2021: "Follow for more ! FOLLOW US@modified_carz_kerala_ Video credits @zephyr_designz CHECK OUR STORY SUBSCRIBE OUR CHANNEL Follow::::::: @modified_carz_kerala_ Follow::::::: @modified_carz_kerala_ Follow...www.instagram.com
Ik ben zelf nog niet lang bezig met echt sleutelen enzo, maar ik snap wel dat je het gaat missen. Wie weet wat de toekomst brengen mogeIn het kader van gooi het er uit:
Gek hoe het kan lopen, maar na al ruim driekwartjaar zonder problemen te rijden in mijn 'nieuwe' Opel Corsa, begin ik het repareren, bezig zijn met de auto en het bestellen van nieuwe onderdelen toch wel een beetje te missen. Ik merk nu pas dat het naast ontzettend frustrerend ook wel een soort van hobby voor me was. Jammer dat ik geen ruimte heb voor een projectauto, anders had ik het op die manier opgelost. Voor nu maar gewoon genieten van de zorgeloze periode qua autorijden..
Ik ga "vakkundig onklaar maken" voortaan gebruiken als ik weer iets gesloopt hebJe kunt toch terzake deskundige leden hier vragen om zo nu en dan vakkundig iets onklaar te maken aan je Corsa, om aan je sleutelbehoefte tegemoet te komen?
ik zeg altijd 'onbedoeld in functie beperkt'Ik ga "vakkundig onklaar maken" voortaan gebruiken als ik weer iets gesloopt heb
Ik zeg, Proost!Ik wil iedereen graag een fijn weekend wensen!
Zowel de mensen die nog anderhalf uur moeten (*zucht*), als de mensen die al een koude rakker in de handen hebben
Maak er iets moois van!
Nog een uurtje, fijn weekendIk wil iedereen graag een fijn weekend wensen!
Zowel de mensen die nog anderhalf uur moeten (*zucht*), als de mensen die al een koude rakker in de handen hebben
Maak er iets moois van!
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.