Het grote 'Gooi het eruit' topic!

Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Nee ook niet, je hebt niets aan een KKL kabel.
Ik heb de mijne van iemand overgenomen maar er zijn er verschillende op het forum die ook zo'n kabel wilde bestellen dus zal best iemand weten waar je die voor een leuk prijsje kan kopen
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Ik denk dat je wel weet dat de originele VCDS kabel en software +/- 25x duurder is dan die je wil bestellen.
Die je wil bestellen hoort de software en kabel als set en de kabel mag NIET een update krijgen omdat je dan alles in de kliko kan gooien[emoji6]
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Vondhet te mooi om te laten zitten :mrgreen:

69b01b25df9311e191ff36aa496d1f3e.jpg
 
Is er toevallig hier een lid die in de buurt van Echt-Susteren woont met VAGCOM? Evenals die eventueel zou kunnen helpen met het inbouwen van de voetverlichting?
Heb de complete units binnen, alleen krijg ik de oude niet er uit.. Ben namelijk ook niet van plan om te veel kracht te gaan gebruiken. Anders zijn de originele me dadelijk kapot.. Tips zijn altijd welkom!
 
Volkswagen  Polo 6R  1.2 TSI 90pk 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!