Heeft iemand al een van de volgende producten geprobeerd?

Goedemorgen,

Mijn Polo AW is dusverre nog helemaal standaard, maar ik wil een aantal upgrades aan het exterieur doen.
Ik drop hieronder een paar linkjes, heeft iemand al een of meerdere van deze soort producten geprobeerd?

Zoja;
Bevallen ze?
Blijven ze goed plakken?

Ik hoop dat iemand mij meer kan vertellen hierover, en eventueel foto’s kan laten zien op jullie auto

1. Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €7,10 40% Off | Rear Side Wing Roof Spoiler Stickers Trim Cover Gloss Black For VW for Polo MK6 2018 2019 2020

2. Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €20,86 40% Off | Car Rear Bumper Diffuser Lip Spoiler Air Outlet Exhaust Strip Cover Trim For Volkswagen For VW Polo MK6 Polo Plus 2018 2019 2020

3. Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €30,82 40% Off | For VW POLO MK6 Virtus 2017-2021 ABS Front Bumper Splitter Fog Light Eyebrows Spoiler Decorative Trim Tuning Diffuser Body Kits

4. Just found this amazing item on AliExpress. Check it out! €13,03 35% Off | SHADNIGHT Not Affect ACC Black Front Grille Mirror Cover Or Rear Trunk Lid Cover for Golf 7/7.5/ 8 Passat Polo Jetta Tiguan
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95 PK 
Ik heb hier mijn emblemen vandaan, prima kwaliteit en makkelijk te installeren. Het is misschien iets duurder maar wel zekerheid.
Ben zelf geen fan van ali express.

ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=vw+polo+black+emblem&ref=sr_gallery-1-2&organic_search_click=1
 
Volkswagen  Polo GTI AW  2.0 
Kijk aan!
Denk je dat een zwart logo op mijn voorkant zou staan? In verband met het “verbreken” van de chrome lijn die van links naar rechts loopt
 

Bijlagen

  • 1A01A683-20C5-4573-9345-C3FD56D8A906.jpeg
    1A01A683-20C5-4573-9345-C3FD56D8A906.jpeg
    2.2 MB · Weergaven: 28
Volkswagen  Polo AW  1.0 95 PK 
Ik heb die tweede, tape die er vanuit de fabriek op zit is erg slecht. Ik heb bij de bouwmarkt tape voor buiten gekocht, zit nu al ruim 2 maanden :)
Ook zat er een bruin vlekje op wat er niet af ging. Verkoper deed heel onvriendelijk toen ik dit melde. Ik vroeg om een gedeeltelijke terugbetaling, maar uiteindelijk toch een redelijk deel kunnen terugkrijgen via aliexpress zelf.
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 TSI 95pk 
  • Leuk
Waarderingen: Daan_6
Ik heb die tweede, tape die er vanuit de fabriek op zit is erg slecht. Ik heb bij de bouwmarkt tape voor buiten gekocht, zit nu al ruim 2 maanden :)
Ook zat er een bruin vlekje op wat er niet af ging. Verkoper deed heel onvriendelijk toen ik dit melde. Ik vroeg om een gedeeltelijke terugbetaling, maar uiteindelijk toch een redelijk deel kunnen terugkrijgen via aliexpress zelf.
Heb je foto's?
 
Volkswagen  Polo AW  1.0 95 PK 
Het beste wat je kan doen, als je het koopt, is de tape er direct afhalen en fatsoenlijke tape monteren.
Persoonlijk ben ik een fan van 3M, maar dat is relatief kostbaar.

Je kan ook voor een tesa powerbond kiezen, dat vrijwel bij alle bouwmarken te verkrijgen is.
Als je dan toch die onderdelen op Ali besteld, dan zou ik ook die 3M via Ali kopen kost je €1 a €5 voor een rolletje.
 
Volkswagen  Polo GTI 2023  2.0 TSI 207 PK 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!