H7 halogeen eruit en Led erin (bochtverlichting)

Van deze wel het zijn COB leds.
Onder in mistlampen wat ook bochtverlichting is zitten ook leds maar dat zijn smd leds en die zijn ook fel als je erin kijkt maar geven voor geen meter licht
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
Klopt helemaal maar cree wordt heel heet en zit meestal een koeler achterop en een onsteker net als bij xenon, cree led is de opvolger van xenon.
De COB is heel goed te gebruiken voor alle lampen behalve dim en groot licht
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
mijn ervaring is dat de cob leds, vanwege het grote oppervlak dat licht geeft, een lichtstraal uitstraalt welke meer diffuus is. Ik had ze ook in de bochtenverlichting zitten maar heb ze eruit gehaald (heb ze nog voor de liefhebbers)
Ze zijn wel mooi perfect wit. Ik heb nu 6000K halogeen erin zitten, is ook mooi wit
 
Tijdens het draaien van het stuur heb ik regelmatig een instabiele 12V lijn en mijn LED bochten/mistlampen gaan dan knipperen (fel/zwak en dat wisselt snel af). Dat zal waarschijnlijk te maken hebben met dat de pomp voor de stuurbekrachtiging veel stroom vraagt.

Heb je dit ook in de OEM-xenon auto?

Goeie vraag Michel,

Die probleem heb ik ook!
Mijn leds in de koplampen knipperen ook als ik aan mijn stuur draai.

Mischien is het een afstelling in de bcm. Dat je iets van een spanning kan afstellen of zo?

Met de golf 6 en golf 7was het in ieder geval zo als je led achterlichten monteerde je in vcds iets met spanning moest wijzigen om het juist te laten werken.
 
Cob leds zijn zeker meer diffuus ik heb het meer gedaan omdat ik het lelijk vond als bochtverlichting aan was met de orginele halogeen.

Ik heb nog niet gemerkt dat de verlichting nu knippert.
Maar bij mij zit de bochtverlichting dus naast de xenon.
Ik heb ook mistlampen met bochtverlichting maar die kan ik niet meer aansturen met VCDS.

Dus als ik mijn mistlampen nu aan zet met lichtschakelaar dan gaan onder in de bumper de leds in de bochtverlichting aan.
Er zit in de mistlampunit twee lampen in maar de buitenste die branden nooit.
Dit zat er al in toen ik de auto kocht dus weet nog niet hoe die aangesloten zijn.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
mijn ervaring is dat de cob leds, vanwege het grote oppervlak dat licht geeft, een lichtstraal uitstraalt welke meer diffuus is. Ik had ze ook in de bochtenverlichting zitten maar heb ze eruit gehaald (heb ze nog voor de liefhebbers)
Ze zijn wel mooi perfect wit. Ik heb nu 6000K halogeen erin zitten, is ook mooi wit
Welke 6000K halogeen heb je er in zitten?

en heb je er een foto van? Met lampen aan.
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
De vorige eigenaar van mijn auto heeft de oem Xenon in laten bouwen bij de VW dealer.

Ik hoorde wel van hem dat hij ook de BCM heeft vervangen door een voor orginele Oem xenon, dit was om alles goed te laten werken met de leds, ik weet niet wat er anders niet goed zou werken en of dat het iets met het knipperen te maken heeft
 
Volkswagen  Polo  1.6 TDI 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!