Fout code airco/niet werkend

Robin

Beheerder
4,453
1,904
203
Hallo Leden.

Gezien ik helaas niet meer toegang heb tot de vw testers en alleen obdeleven heb kan ik jullie hulp misschien goed gebruiken:)

Mijn airco werkt niet meer, het knopje doet ook niks bij indrukken geen lampje niks.

Met uitlezen de volgende foutcode: B109EF0(zie foto onderin)
Volgens klein beetje google werk heeft dit te maken met basis instellingen.
Nou wil dit dus niet lukken met obdeleven…

Heeft iemand tips en of de oplossing:)
Ik vraag dit op dit forum omdat het dezelfde techniek is als de polo 6C(gaat uiteraard om de Seat Ibiza 1.0 tsi 2016)

Hopelijk alvast bedankt:)
 

Bijlagen

  • D2EAA6B4-36B4-4171-B319-708E99E6E207.jpeg
    D2EAA6B4-36B4-4171-B319-708E99E6E207.jpeg
    1.8 MB · Weergaven: 18
Nou toch geen fatsoenlijke testkast kunnen regelen.
Dus dan maar aan de slag met obdeleven,
Weer diverse keren basis afstelling geprobeerd en weer word die afgebroken..
Na een tijdje op Google gezocht te hebben wel de “voorwaarden” gevonden, ook dit was tevergeefs.
Weer verder google’n en iets gevonden over handmatige inloop dmv defrost en ac knop.
Nu heb ik geen defrost knop(volgens mijn is dat zo een knop met volgas op de voorruit blazen)
Dus toen maar recirculatie en ac knop indrukken en even vasthouden…… en tadaa storing kon gewist worden en inloop was voltooid…
 
  AdBlock gedetecteerd
Wij snappen dat advertenties op de website niet leuk zijn, echter het draaiend houden van de website is helaas niet gratis. Wij hebben jaarlijks kosten aan de software licenties en het draaiend houden van de server. Wij zouden het erg op prijs stellen als je de ad-blocker wilt uitschakelen voor onze community zodat het voor iedereen gratis toegankelijk blijft. Voor nog geen 50 cent per maand kun je ook je account upgraden als je geen reclame wilt zien!