Dit is parkeren voor een uitrit en in Nederland in ieder geval verboden en daar waar de foto genomen is waarschijnlijk ook.
Ik ga geen foto uploaden na dit plaatje , 0,0 kans om überhaupt maar een stem te krijgen haha.
Gewoon doen, geef ik jou 1 stem, jij mij 1 stem, iedereen blijIk ga geen foto uploaden na dit plaatje , 0,0 kans om überhaupt maar een stem te krijgen haha.
Haha heel aardig . Het ging er meer om dat het een pracht plaatje is. Heb momenteel ook geen foto in de collectie die nog niet op het forum staat. Wellicht dit weekend weer even wat plaatjes schieten.Gewoon doen, geef ik jou 1 stem, jij mij 1 stem, iedereen blij
Gewoon doen, geef ik jou 1 stem, jij mij 1 stem, iedereen blij
AltijdMag ik meedoen ?
Dit was me tot op heden niet opgevallen, daarom heb ik 'em destijds daar ook lekker neer geplant. Het heeft het uiterlijk van een parkeerplek (zie tegels), als het echt niet had gemogen hadden ze daar een 'N.P.' oid neer moeten zettenDit is parkeren voor een uitrit en in Nederland in ieder geval verboden en daar waar de foto genomen is waarschijnlijk ook.
Denk dat het in dit geval wel mee valt hoor, dit was midden in een druk dorp naast een kasteel die we gingen bezichtigen. De Polo heeft er de hele dag gestaan, dus of ik heb geluk gehad, of het valt allemaal wel mee.je mag absoluut niet zo voor een poort parkeren
Dankjewel!Hele dikke Polo en welkom !
Zo beter?En welke van de 2 stuur je in?
Bij deze heb jij voor mij al gewonnen, wat een prachtige fotoEens wat anders dat de standaard 'dramatische' foto's.
Bedankt Thomas! Leuk om te horen .Bij deze heb jij voor mij al gewonnen, wat een prachtige foto
Blubberdik apparaat gewoonBedankt Thomas! Leuk om te horen .
Hier nog wat extra foto's van de WRC: https://www.mypolo.nl/xenforo/showcase/polo-r-wrc-street-301.418/updates
Je bekijkt het forum op dit moment als gast. Als gast op dit forum kun je veel berichten gewoon lezen, maar je hebt niet de volledig toegang tot alle inhoud.
Wil je wel alles kunnen zien en kunnen reageren op topics , dan zul je je eerst moeten registreren op ons forum.